Viktigt inlägg !!

Jag läste på en blogg att nu i juni så är det den årliga skoliosmånaden i typ USA men jag tycker exakt som hon som skrev inlägget att vi svenskar också ska vara med på ett hörn !
Så lite förklaring är att den här månaden ska man informera alla om vad skolios är, så snälla informera era vänner om lite vad det är eller tipsa om min blogg;)
Det vore jätte snällt om ni sa till era närmsta vänner eller eran familj/släktingar vad det är och så kan ni ju berätta om min blogg ! <3
det vore otroligt snällt om ni skulle vilja göra det för mig!<3
för jag vill att fler ska förstå och kunna föra kunskapen vidare om vad det är vi skoliostjejer/killar går igenom !<3
.
.
lite mer information är att skolios är att skolios drabbar fler tjejer en killar :)
Men ha det bra så länge och berätta för era nära och kära om min blogg <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0