6 dagar

Asså, jag vill inte träffa någon läkare och jag vill inte veta något !! Jag tänker inte gå dit .. 
men jag kommer nog bli illa tvungen till det ...
.
.
men jaja nu till något roligt istället :)
jag har först tränat innebandy med p97 och dom tränade tillsammans med p96 så jaja det var en fuff träning och sen när jag höll på att packa ihop mina saker kom A-lagets tränare och frågade om jag ville träna med dom och det ville jag förstos ! ;)
men nu känner jag en sak som är fel.. min rygg gör ONT och då menar jag ONT, det kommer säkert ha gått över tills imorgon hoppas jag men jaja :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0