Stress

Förlåt att de inte kommi upp någon mer video..
Men jag lovar att de kommer komma en till i helgen. Har haft ganska fullt upp så förlåt!
Men jag kan säga att de är 1 vecka och 1 dag kvar tills röntgen. Så taggad snart är de dax, snart är de jag som ligger på operationsbordet, snart är de jag som har en rak rygg. yeee, jag längtar ganska mycket faktiskt, för igentligen vem vill inte ha en rak rygg ? :D
Ska också försöka få tag på dom senaste röntgen bilderna så jag kan lägga upp bilder och visa lite mer hur ``sned´´ jag är ;)

Jag vet att de blev ett kort fattat inlägg men ska försöka skriva mer imorgon, eller på fredag.

kram <3


Kommentarer
linda

åh förstår att du längtar! :D <3 det måste säkert vara blandade känslor! <3 men som du säger vem vill inte ha en rak rygg? ;) <3

hoppas att du får en underbar helg finaste du! <3 :D

kramar <3

2012-09-22 @ 12:06:45
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0