vill bara att alla ska fatta

De är så svårt att få folk att fatta när man berättar om sin skolios. Och ofta så kommer otroligt många frågor, men de händer också att folk bara ignorerar en, och sen bara snackar skit om en och säger att man överdriver. Men hur ska man kunna överdriva, jag berättar ju bara som de är.
Jag har skolios, och är faktiskt stolt över de. Även fast jag kanske inte alltid pratar öppet om de så är jag otroligt stolt över att ha skolios. För de är faktiskt inte alla som har.
Och nu när jag ska göra den här operationen så kan jag säga öppet, Jag är rädd de är inget jag skäms över. Jag är glad, jag är nervös för allt som kan hända. Jag är ledsen för att jag kommer mista min kära innebandy för en hel säsong. Men en sak är säkert. Jag kommer aldrig, och jag menar aldrig, glömma mina underbara vänner. Och nu snackar jag inte om dom falska sakerna som bara sviker, utan mina riktiga vänner, dom som finns där för mig. Alla ni som själva vet med er att ni bara snackar skit om mig och går bakom ryggen, jag vill bara säga en sak, sluta snacka till mig som om ni bryr er. För om jag själv vet om att ni ljuger för mig så blir jag mer förbannad på de en om ni seriöst kan säga de öga för öga att ni inte vill va så jävla tajt med mig.
Så tack till alla er som finns där för mig, ni ska bara veta hur stor del ni har i mitt hjärta !<3


Kommentarer
linda

du kmr att klara det finfint vännen! du är så otroligt stark! usch blir så ledsen när jag läser att folk är elaka! stay strong!! <3

kramar <3

Svar: åå, de värmer att du finns! kram <3
Sanna

2012-09-11 @ 21:23:13
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0