shit va tiden gåååår

Tiden bara springer förbi... Jag önskar att jag hade mer tid för bloggandet men ja.. Skolan måste komma i första hand nu. Men ska verkligen försöka blogga nu! Nu bestämmer vi de, varje torsdag så kommer ett nytt blogg inlägg, då ska jag göra tid för de. Jag måste!

kan också berätta att altt går bra med ryggen, det går bättre och bättre för varje dag som går. Snart har de även gått 2 månader, det är helt sjukt! Bara några månader till sen är allt som vanligt igen.. JAG LÄNGTAR<3

men puss å kram nu så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0