yee -.-

Här sitter man hemma och är sjuk..
åå jag hade så gärna varit med på aktivitetsdagen, för fick höra att man fick paddlakanot. 

Men nu tar jag lite skolios snack också.
14 dar till röntgen, (27 september) 
sen blir de operationen inom kort. 
Har idag spenderat ganska mycket tid framför datan, och ämnet jag typ alltid går in på är skolios. 
Har hittat så många fina skoliosbloggar! De är dom som hjälper mig genom vardagen!
Så till alla er som bloggar om skolios fortsätt.
 
Sen en sak jag verkligen ongrar är att jag sett vidios om skoliosoperationer, och dom har verkligen skrämt slag på mig. 
För nu har jag verkligen börjat tänka på allvar vad jag ska gå igenom.
Jag, JAG av alla människor. De är helt otroligt..
 
Fast en ganska rolig sak jag läste (kommer inte ihåg vart, för har läst de på många ställen. ) att de är bara 4 sjukhus i hela Sverige som gör den här operationen. Det är igentligen fett coolt att de bara är så få, och jag bor så nära ett sjukhus, bara typ 20-25 minuter eller något.
Stackars dom som har flera timmars bilväg. De är ju fett synd om dom. 
Så jag är ganska lyckligt lottad.
 
Kramar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0