del 2

Efter att jag druckit somnade jag till igen, men vaknade ändå ganska snabbt. Jag var nog lite hög på morfin så jag pratade lite med en sjuksköterska om att jag verkligen älskar isglass, och då roligt nog sa hon att dom hade pigelin, och hon frågade om jag ville ha en. Haha så klart tackade jag ja, men åt inte så mycket.
Nästa dag så berättade dom att jag skulle få komma upp till vanliga avdelningen senare under dagen. Jag tror att jag fick komma upp 1 halv 2 på efter middagen (eller något, mins inte helt) Sen så rullade väl dagarna på när jag låg där uppe (orkar inte skriva allt som hände för det var inget speciellt) Vänner kom och gick, så tack Jessica, Lollo, Alicia, Alicia, Isabelle och Natasha Dagarna rullade på och så var det dags att åka hem. Vi beställde sjuktransport, (som en ambulans bil, fast den används som hem körnings grejs och är grå istället.)
När jag väl kom hem så gick jag och la mig i min nya säng, som min pappa hade åkt och köpt medans jag var på sjukhuset. Sedan har dagarna bara rullat på. Och nu sitter jag här idag och mår ändå hyfsat bra !

Det här var väl det mesta i lite halft ner kortad version.

Men ni alla får ha det så bra så ska jag försöka skriva snart igen, puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0