En vecka ...

Nu är det en vecka kvar tills besöket och jag berättade idag för mamma att jag har haft ont i ryggen hela dagen. Och hon säger att jag måste ta upp det med läkaren på tisdag för att han/hon ska veta om det så han/hon vet vad som ska hända och om man måste göra något åt att jag har så ont...
Men jaha nu ska jag berätta något roligt istället, vi ska ha engelska prov imorgon:D okej jag ser inte fram imot det precis men jag vill få det det överstökat och sen på torsdag så ska jag ta hand om en jätte söt hund för ägarna ska fira att Anna-Lena (frun i huset) fyller 50 år :D och sen på fredag ska jag ha svenska prov på dom 5 minoritetsspråken i Sverige :)<3
.
.
Bjuder på en bild från när jag bakade småfranska smörgåsar ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0