lovar att börja blooga ordentligt nu

Vill bara säga att jag lovar att börja blogga ordentligt nu. Snart blir de operation. Blir om ca en månad. Är otroligt rädd, för de e endå en så pass stor operation, så de finns ju så klart en hel del risker med operation. Jag är glad men endå ledsen på samma gång, när de entligen börjar gå bra för mig i innebandyn så ska ju de såklart bli en massa motgångar. Så dessa två cuper vi har kvar är mina sista för säsonegen, och jag kommer ju inte ens hinna va med på en enda serie match.. Men nu är de iallafall två cuper kvar, så får se fram imot dom!
Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon. Men om de inte kommer något så är de för att jag är på innebandycup <3
innebandy för alltid i mitt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0