tjeeeena :D

Ja nu sitter jag här som lovat med datan i knät.
Jag va ganska skakis på matchen, till och med mina lagkamrater märkte de. Men allt beror ju på den här operationen, de är ju liksom min näst sista cup. Sen bli de ju ingen mer innebandy för min del. Fast kan ju börja tränigsimma efter typ 3 månader. Och sen kan jag börja med innebandy efter 6 månader igen. Men då är ju säsongen slut.. :(
Men nästa säsong då jävlar är jag tillbaka !!
Direkt när jag vet att jag kan börja röra på mig ordentligt så ska jag göra de ! För jag ska komma tillbaka, för de här är inte bara en sport för mig utan även mitt liv !
(juste vinst igår med 4-1, jag stog, skit nöjd med matchen !)


Ska försöka skriva så snart som möjligt!
Kramisar till er alla !<3


Kommentarer
Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Det börjar närma sig nu verkligen! :) Om du undrar över något får du gärna fråga mig :) Kram <3

Svar: Ja de gör de verkligen ! :D Ja de lär nog komma några frågor, så var berädd !! ;)<3
Sanna

2012-09-08 @ 20:43:01
URL: http://julhaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skoliosbrud

här på min blogg kommer jag Sanna att skriva om ALLT som har med min skolios att göra ! men det kan också komma några inlägg om lite vad som händer runt omkring mitt liv med skolios :)

RSS 2.0